Querido Fíu

Tu vida asocial comienza y acaba aquí. Lucha por ser la especie dominante.
Responder
curreta
Ulema

Querido Fíu

Mensaje por curreta »

Queridu fíu:

Póngote estes llínies pa que sepas que toy viva. Toy escribiéndote despaciu, porque sé que nun yes pa lleer deprisa. Si recibes esta carta ye que llegote, si non, dícesmelo y mándotela otra vez.
El tiempu por aquí nun tá mal, la semana pasá llovió dos veces, la primera vez tuvo lloviendo tres díes, y la segunda cuatro. Y te mandé la chaqueta que queríes, pero dígote que'l to tíu pepe dixo que si la mandábamos con los botones puestos pesaría muchu y l'envíu sería muy caru, así que quitámosilos y metimóstelus nel bolsu d'adientru.
Por fin ya podimos enterrar al to güelu, alcontrámoslu cuando lo de la mudanza, taba metíu nel armariu desde'l día aquel que nos ganó xugando al escondite.
Cuéntote que'l otru día explotó la cocina de gas y to pá y yo salimos disparaos pol aire y cayimos afuera de la casa. ¡qué emoción! yera la primera vez que to pá y yo salíamos xuntos de casa.
Vino el médicu pues yo tenía fiebre, púsome un tubín de cristal na boca y díxome que nun podía falar en 10 minutos, to pá quería comprai el tubu.
Perdona la mala lletra y les faltes d'ortografía, ye que yo canseme d'escribite y agora toy dictandio a to pá, y ya sabes lo burru que ye. Y falando de to pá, ¡qué orgullosu tá! cuéntote que agora tien nuevo trabayu, tien cerca de 500 persones debaixu d'él, ye l'encargau de segar el cementeriu.
L´otru día to pá leyó nel periódicu que, según les encuestes, la mayoría de los accidentes pasen a un kilómetru de casa, así que mudémonos más lexos. Nun vas a reconocer la casa, el sitiu ye muy guapu y agora hasta tengo llavaora, aunque no toy segura de que funcione, ayer metí la ropa, tiré de la cadena, y desde esi momentu nun la volví a ver.
La tu hermana xulia, la que se casó con el so home, parió, pero como tovía nun sé de qué sexu ye, nun sé decite si yes tíu o tía. Si por fin ye nena van llamala como yo, va hacéseme raru llamala mamá. La otra hermana pilar ta preñada, to pá preguntoi si taba segura que yera d'ella.
Y por últimu el to hermanu juanxu sigue tan despistau como siempre, l'otru día cerró el coche y dexó les llaves dientro, tuvo que caminar hasta casa por el duplicau pa poder sacanos a to pá y a mi del coche.
El to primu paco, casose y pasa toa la nueche rezandoi a la muyer porque ye virgen. A quien nunca más vimos per aquí ye al tíu carlos, el que morrió l'añu pasau. Agora el que nos tien muy preocupaos ye el tu perru, puski, empéñase en correr detrás de los coches que tán paraos.
¿Recuerdes al to amigo antón? pos ya nun tá n'esti mundu. So pá morrió fai 2 meses y como había querido ser enterráu nel llagu, el probe antón morrió cavandoi la poza nel fondu.
Bueno fíu, non te pongo la dirección na carta porque no la sé, resulta que la xente que vivió aquí llevó los númerus pa nun tener que cambiar de domiciliu.
Si ves a doña remedios salúdala de mio parte, si nun la ves no i digas ná.
To má que te quier, carmina
PD: diba a mandate 100 euros, pero ya cerré'l sobre.

Asturias comunidad de nación, nación nacional, nacionalidad comunal o lo que sea, pero YA!
A la vuelta pasé por al lado de la tuya casa, saqué la cabesa desde mi hauto y grité: CHURETICAS!

una bandada de gabiotar alzó el vuelo, el sol iba sumerjiendose entre las montañias y solo me contestó el eco de mi propia vos...

Nicotin
Manuel Fraga Iribarne
Contactar:

Mensaje por Nicotin »

Ustedes que han viajado sabrán que el "Asturias patria querida" es prácticamente el himno oficioso de España.
The bigger the headache, the bigger the pill. Call me the big pill.

rianxeira
Ulema
Contactar:

Mensaje por rianxeira »

La carta tien faltes asgaya pero ye prestosa. Pero nun se dexen engañar, per qui somos mas babayus si cabe.

Vente Vindo
moromielda

Mensaje por Vente Vindo »

rianxeira escribió:La carta tien faltes asgaya pero ye prestosa. Pero nun se dexen engañar, per qui somos mas babayus si cabe.

En gallego es a esgalla, ¿ese asgaya es normativo asturiano o es una libre interpretación de como suena por tu parte?

rianxeira
Ulema
Contactar:

Mensaje por rianxeira »

Libre interpretacion, yo de bable las nociones basicas. Normativo lo dudo, es posible que en algunas zonas se escriba asi y en otras no.

jairo195
Imán

Mensaje por jairo195 »

Asturias comunidad de nación, nación nacional, nacionalidad comunal o lo que sea, pero YA!

AsturiEs coño, AsturiEs! Girona, A Coruña, Ourense... pues Asturies, ea. Digooo rediós!

Responder