Hitler's Revenge, el juego imposible de la NES

Adoradores de la NES, seguidores del pingüino, Gafa-Pastas afiliados al iPod, histéricos del emule...
Responder
jubilao
Milinkitiano
Contactar:

Hitler's Revenge, el juego imposible de la NES

Mensaje por jubilao »

I have obtained exclusive footage from an unreleased NES game prototype! I've managed to capture five minutes of never-before-seen gameplay video!

You play as an Italian deli owner armed only with a steady supply of hoagies. You must make your way through a perilous world of danger to destroy the forces of evil.

This game may have been kept off of store shelves due to its controversial title, "Hitler's Revenge". However, unlike "Bionic Commando", Hitler isn't actually IN this game. It may just be a simple translation error which was common in the mid-80s.

I believe the most likely reason for the game's demise is its intense difficulty that makes "Ghosts 'n Goblins" look like a walk in the park. I've heard that this game is so hard, the programmers didn't even bother adding a second level. A cheat code had to be used to warp to advanced locations.

There's also a rumor that a play tester went insane and died as a result of playing the game for an extended period of time. Fearing similar occurrences with home players, the game was scrapped.

Y aquí la verdad de la buena, casi que no menos genial...
http://www.mazeguy.net/challenge.html
Urdu escribió: Tengo fotos actualizadas de mi rabo.

Chiflágoras
Imán

Re: Hitler's Revenge, el juego imposible de la NES

Mensaje por Chiflágoras »

Mola!

Me ha recordado a las mil y una muertes de Roger Wilco en los grandiosísimos Space Quest.

[youtube]8wDEtqUsASw[/youtube]

Mclaud
Ulema

Mensaje por Mclaud »

Jugar a una aventura grafica de Sierra era lo mas parecido a tener a una panda de ingenieros informaticos descojonandose continuamente de ti.
tonetti escribió:¿Estás intentando razonar con Maclukis? (...) BAstante dacuerdo con macklukis (...) Muy de acuerdo con lo que dice maclakis

Ramón
Ulema

Mensaje por Ramón »

Pues ojo que ahora llega el juego de estrategia de su plimo Stalin:

[youtube]gAfsSA6_GrE[/youtube]

Y éste supuéstamente sí que va a salir a la venta...

HEPATANTE!
Ajolá pase algo que me engorde de pronto/ Un alud de tocino, un camión de merengue/ Ajolá por lo menos que me rapte Falete/ Para así comer tanto, para así comer siempre/ De todas las pancetas, de todos los jamones/ Ajolá que no pueda ni verme los cojones. - Salivo Rodrïguez.

Responder